fredag

äntligen fredag!
Har inte varit hemma på hela dagen nästan förutom i förmiddags.. Och när jag kom hem upptäckte jag som vanligt att hemtelefon ej funkar.. Som vanligt av bredbandsbolaget *suck*

Iallfall, skönt med ingen hem telefon ibland.. Man kan vara för sej helt själv o bara mysa hela familjen =)

NU har det blivit bestämt här hemma att inga onödiga körningar med bilen.. Vi måste spara undan andra pengar på en sak som vi vill ha.
Dock så låg vår besinräkning på endast 500 kr förra månaden o det e ju helt underbart. O så ska det fortsätta!

Nu e det middag, gott!


vi höres på msn om ni vill något eftersom telefonen ej funkar!!

Kram

Var en sötis och kommentera:
Postat av: jannike

jo jag va livrädd. pratade med BM om de, och hon trodde de berodde på att fl hade gått såpass fort. 5,5 timmar med 2o min krysstvärkar. Och förlossningsBM inte va beredd på de och höll inte emot ordentligt. så därför skrev dom de noga i min journal den här gången, så dom höll emot jätte bra och jag krysstade 20 min den här gången med. Du krysstade ju med fort, de va säkert därför du gick sönder med.

Jag är iofs mer rädd för snitt än för att spricka, då måste dom ju sy i dej, om du gör snitt alltså.

Fl med Anton tog de flera veckor innan jag kunde sitta och kissa och ens komma upp ur sängen. Efter den här Fl va jag uppe och gick på en gång. De är jätte roligt. Och just nu funkar de jätte bra.

2009-11-06 @ 18:00:03
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/
Postat av: Åsa

aha, försökt att nå dig/er i några dagar nu. Men hopplöst....men men, är där fel så kan man inte hjälpa det. bensin....ja, vi är likadana, absolut inget onödigt, förutom till flytten då allså. e-on tog alla våra pengar ju :(

2009-11-06 @ 20:07:45
URL: http://matsochcasperforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0