är så trött

ikväll är jag riktigt trött i huvudet.. där är så många tankar som jag inte orkar ta itu med. Men just nu känns det som om jag inte kan skriva vad jag vill i denna blogg för den e bevakad. funderar på att sätta lösenord o bara skriva för mej själv kanske?

Känner mej så jagad..  Och varför e det bara vi som ska ge hela tiden? Undrar när folk ska börja fatta att vi faktiskt oxå har ett hem o vi har ju inte pesten så varför är det ingen som kan komma till oss?
Samma sak med vänskapen med en gammal vän, jag e trött på att hela tiden göra saker för dom men aldrig få nåt tillbaka.



Hemtelefonen funkar igen, helt otroligt.. Nätet som legat nere ett par timmar idag tydligen. Men skönt e det iallfall.. Laddar nog ur telefonen  o skiter i att sätta den på laddaren ikväll.
Imorgon e det bara jag o Theodor hemma. Jonas jobbar på sitt nya jobb där han började idag =) Så theodor o jag ska ha en lugn dag med mkt lek o kanske ut o gå en långrunda om det är fint väder. Imorgon kl 16 ska vi på middag hemma hos mina föräldrar o sedan ska jag o Jonas på bio i hbg.. Mamma & Pappa ska ha Theodor över natten, jag frågade om mamma ville sitta hemma hos oss men hon sa att dom lika bra kunde ha honom under natten oxå! Jätte snällt!

Ha en trevlig fredags kväll!

Var en sötis och kommentera:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0