Tufft

Idag har det varit den tuffast dagen på länge.. Så fort ingen har sett mig så har tårarna runnit.. Både hos mej o Jonas när han var hemma.
Var bara till att hålla humöret uppe när man var barnvakt, ute i häljarp gick allt galant som tur var.. Tack för idag tjejerna =)

Jag e inte alls på humör ikväll, jag ska koka pölsekorv till mej o äta det nu och sen ska jag bara ligga i soffan och titta på tv.. Jag fattar inte att detta kunde hända idag. Varför?  Ni hade inte rättigheten på er sida att göra så utan att förvarna.. Nu står vi här.  Dra åt helvete.

Knappt någon som vet vad som har hänt, håller det till mina närmsta, inget jag vill prata om i bloggen. För personligt.. eller har man fortfarande ett liv? Vår helg kommer spenderas hemma utan nått. Tack och lov för att vi har Theodor. Älskar dej vår gullunge, tack för att du förgyller vår dag!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Ida

Sv:

Tack . Hon är 5 månader :)

2009-05-28 @ 21:42:27
URL: http://perfektioon.blogg.se/
Postat av: Förvirrade morsan

ja, det är ju helt galet hur fort tiden går när man har barn!

2009-05-28 @ 21:53:41
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0