The sims2

Helt otroligt, hur gammal jag än lär bli så lär jag nog inte sluta tycka om detta spelet.. Larvigt va?
Jag har beställt hem sims3 men frågan är ju dock när jag ska hinna spela eftersom jag har Theodor.. De hade jag ju inte innan när jag kunde spela när jag ville.
Men jag ska ha hem spelet iallfall!

Nu så har jag lagt älskade lilleman för kvällen o där är inget vettigt på tvn från kl 21.. Så ska jag koppla in den gamla datorn och o spela lite??
E så sugen...
25 år och crazy...

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Anonym

Hejsan. Tackar så mycket, ska bli skönt med ett xtra rum =) Det där med att flytta in tidigare beror helt och hållet på om vi får uthyrt vår tills dess. Får vi det så är vi jätteglada iom att den 1/8 ligger mycket i riskzonen för födseln =) Jag tänkte kolla om det går bra om vi kan komma och titta en gång till? Ha det bra.

2009-05-27 @ 20:18:01
Postat av: linda

hah så du e oxå the sims fan..haha älskar att spela det och tiden går s¨å fort..tyvärr har jag inte det installerat nu mer..får bli när vi köper en ny dator då blir det att spela hehe

2009-05-28 @ 15:09:03
URL: http://nathaliesmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0