Se upp för dårarna

Japp den filmen erbjuder Tv4 ikväll och Jonas ville se den, så jag får vara snäll och låta han få sin vilja igenom ibland.. Haha.  Det lilla jag har hunnit se innan dom avbröt för nyheter verkade bra så jag ska faktiskt fortsätta titta =)

Grillningen blev mums! Vi grillade grishalskotletter som var vitlöksmarinerad, grillade champinjoner och min pasta/ädelostgratäng! Syrran och Mats gjorde även potatis i ugn och sallad till.. O alla åt tills dom höllt på att spy :P
Särskilt glad e jag att Mats & Casper gillade min gratäng, super roligt att dom tyckte om den. Syrran är inte så glad för ädelost så hon slapp äta, men hon smakade iallfall =) Duktig flicka!

När vi körde fårn syrran åkte vi inom Petra & benny som bara bor gatan före syrran. Dom bjöd på en kopp se och lite småsnack.. klockan närmade sig 20 o jag vill hem o se robinson. Var skit sugen på jordgubbar så vi åkte inom Gunnarssons i Svalöv men dom jordgubbarna vill jag INTE ha.. Inte mysiga alls.
Men däremot så hade dom ju lagt maränger och chokladsås tuber precis vid bananerna och vad betyder det?
Jo marängsviss! Ohhh så naturligtvis åkte det med oss hem!
Har inte ätit det sen jag blev opererad så det ska bli roligt och se om jag tåler det eller ej. Shit måste väga mej snart... Får se om jag har lyckats gå ner dom sista 5 kg innan det e dags för nästa operation..

Nu börjar filmen igen!  Vi ses!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: linda

haha den e jätte bra tycker jag..ser oxå på den.

2009-05-09 @ 22:22:49
URL: http://ungmamma22.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vi tackar för igår :) Mats & Casper pratar fortfarande om din gratäng S

Och gissa vad Mats gjorde senare? Jodå,smög ut i köket och värmde lite gratäng, haha

2009-05-10 @ 10:30:33
URL: http://caspersmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0