Robinson

Tjoho, kvällen är räddad! ROBINSON! Älskar det programet =) Någon annan som oxå gör det? Vet att Petra oxå älskar att titta på det! O nästa vecka är det final, Vem vinner?

Ikväll så var Petra och Benny här på en snabbfika, satt och pratade men dock så glömde jag prata om midsommar.. Menmen.. får ta det sen! MEN Hon lärde mej hur man länkade vidare genom att skriva ett namn =)
Sååå nu här uppe har jag länkat till Petras blogg =)
JAG KÄNNER MIG STOLT ! Haha..


Kommer kanske en annan uppdatering senare ikväll om vad vi gjort idag!

Kramen


Var en sötis och kommentera:
Postat av: Petra

Du kan länka!! :) Jippie!!!

2009-05-23 @ 19:41:41
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0