Ny dag..

Då var det en ny dag idag o jag har ingen aning om vad som sker.. Jag fick sovmorgon av Jonas så han och Theodor sitter och tittar på tv.. eller jonas kollar tv o Theodor är på golvet och leker.
Jag sitter här framför datorn, ingen tar något beslut om vad vi ska göra idag.. Ska vi verkligen bara sitta här o glo??! Så förbannat tråkigt.
Någon som har något förslag om vad vi kan hitta på?

Kram

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Pernilla

Jaha okej inte så himla långt då där ifrån om man säger så :) Jodå har inte haft några värkar nu på två dagar så vi får se, hoppas att allt är bra med er. :)

Kram

2009-05-22 @ 12:42:34
URL: http://pilliiis.blogg.se/
Postat av: DIANA

Hej

Jag har köpt grill och nu kommer pappa och ska sätta ihop den..



kram

hoppas ni hittar på nåt roligt

2009-05-22 @ 13:45:15
Postat av: linda

hej råkade radera min förra blogg men här e min nya. kram

2009-05-22 @ 15:47:50
URL: http://nathaliesmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0