Min första lilla morsdag!

Idag fick jag äntligen fira min första morsdag! Trodde aldrig detta skulle ske eftersom vi  har haft ovanliga problem i denna familj. Men allt löste sej tack och lov, annars hade ni sett oss i tidningarna denna veckan!

Jonas cyklade i väg på min ROSA cykel innan dag med Theodor o jag misstänkte ju direkt vad han skulle göra =)
När han kom hem så hade Theodor köpt, blommor och världens bästa mamma trosor och ett jätte fint kort som han själv hade fått skriva på =) Eller iallfall hållit i pennan och Jonas  försökt skriva så barnsligt som möjligt =)
Så söt!
Jonas sa att Theodor skulle köpa en sak till men vi fick vänta tills vi kom till den affären för den låg på center syd.. Spännande =)

Jonas jobbar och jag sitter här hemma och gör i ordning tradera paket!

Ha en trevlig kväll =)



Var en sötis och kommentera:
Postat av: Pernilla

Gud så gulligt! :)

Själv så får man vänta tills nästa år med morsdag,

men det är något man längtar efter.

Hoppas att ni mår bra! :) Kram

2009-06-02 @ 17:06:54
URL: http://pilliiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0