Me&I party

Ikväll så har vi varit på barnklädes party hemma hos syrran! Kläderna kom från berömda me&i sommar kollektionen!
Alla kläder var suveränt fina fast grymt dyra... Men va f*n jag kunde inte låta bli så hela mitt köp med frakt går på 1484 kr.. Dyrt ja.. Men hur ofta brukar jag handla märkes kläder till Theodor? Någon gång kan man väl få göra det? Så tycker jag iallfall!
Det blev :
En ljusblå pussgrodor t-shirt till Theodor
Discoapa T-shirt till Theodor
En grön molnbody till Theodor
Kanin baby filt! SUPER SNYGG!!
En klänning till mig ( som kosta skjortan)
Och kalsonger till Jonas ( tror faktiskt att han aldrig lär använda dom men jag ville jävlas me honom,hehe)
Och sen så fick jag en gratis produkt och då valde jag en
molntröja med krage till Theodor!

När jag får hem sakerna så ska jag fotografera dom så ni får se =)
Jag tänkte hålla ett sådant här party när höstkollektionen kommer ut, är det någon som är intresserad att komma isåfall? Av er jag känner då!

Theodor vill inte nanna så jag ska gå o göra en extra flaska välling till honom nu =)

Bye

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Åsa

Tack för att du kom :) Ursnygga kläder ju :)

2009-05-25 @ 22:35:03
URL: http://caspersmamma.blogspot.com
Postat av: Anonym

Man får dem hos barnmorskan, med blodgrupp och allting.. Är tydligen jätte viktigt, men har fått höra att man brukar få dem tidigare, men har inte fått det så .. :/ Jadå min kväll var bra, din också hoppas jag? :) Kram

2009-05-26 @ 06:49:46
Postat av: Petra

Du ska inte behöva försvara dig för att du handlade kläder för så mycket. Det är ju era pengar och folk ska strunta i vad ni gör med dem. :)

Låter trevligt med ett sådant party. När jag jobbade på förskolan så hade mina arbetskollegor sådana party, men jag gick aldrig på något. :(



Vi hörde er när vi gick förbi din systers hus. :)

2009-05-26 @ 08:19:40
URL: http://linnea84.blogg.
Postat av: sofie

Ser jag framemot att få se :)

Jag har köpt märkeskläder till lilla Theo. Dyrt som stryk men jag tycker det är kul med märkeskläder.



Kram!

2009-05-26 @ 16:29:50
URL: http://www.sofielangvad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0