Kvällens hos Brorsan o hans familj

Efter Ikea så lämnade jag av Linda hemma hos henne och sedan så åkte jag till mina föräldrar..
Theodor var tvungen att få middag och kändes mindre lönt att åka hem till oss själva och fixa detta när jag ändå skulle ut till Häljarp sen. Så var ca 1 timme hemma hos mina föräldrar och Theodor blev mätt i magen =)

Åkte sedan ut till Häljarp och träffade Jörgen och Nellie, resten av familjen var inte hemma. Nilla var och fick massage till ett mkt billigare pris än vad jag ska få för.. Så jag ska ringa och avboka min tid. Thats it! Hehe
Nellie drog fram twister och hon "lekte" för sej själv medans Jörgen snurrade plattan till henne.. Här kommer nån bild.

 Även Theodor fick ju vara med på bild =)

Efter Häljarp så åkte vi hem och Theodor fick pyjamas och nattvälling och han sover som en liten prins i sin bamse pyjamas =)
Jonas kom hem tidigare från jobb och vi kollade på Desperate Housewifes.. Eller jag tittade och han satt och suckade :D
Efter det blev det Hells Kitchen o jag avskyr att Lacey är kvar... ut med henne! Nån mer än jag som ser det programmet??
Nu så ska jag lägga mej i sängen och läsa o sen är det snart en ny dag.. Jag borde inte vara uppe såhär sent med tanke på att Theodor vaknar snart.. Men flörtar jag lite med Jonas så tar han kanske Theodor imorgon bitti :D
Sov gott alla!
Kramar

Var en sötis och kommentera:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0