Kalas

Herregud, vi sitter redan och planerar för barnkalas för Theodor! Han blir ju 1 år den 13 juli!
Känns tidigt att börja planera det nu men eftersom det är mitt i semestern så gäller det att vara i god tid tycker vi.
Kalas för våra familjer kommer ske den 19 Juli kl 16.00 hemma hos mina förälrar.. Kan inte ha det hemma eftersom vi har packat o står redo för flytt då..
Men när ska vi ha kalas för vännerna då? Finns ju en hel drös vänner som oxå vill säga grattis ju!
Så innan flytt är det uteslutet, så det måste bli i augusti o då ser helgerna ut så här:

1,2 Augusti är det flytt och städ
8,9 Augusti kan vi iofs ha kalas men vi har aldrig kunnat hinna färdigt i lägenheten då så det e uteslutet =(
15,16 Augusti, Nån av dagarna ska Linda ha kalas för hon fyller 25 år. Så den helgen är utesluten. Plus att Theodors gudfar Mats fyller år.
22,23 Augusti så någon av dagarna ska vi på 1 års kalas i Genarp hos Theodors flickvän Nathalie
30,31 Augusti, ja då e det ledigt men då e det 1½ månad efter Theodor har fyllt år.. Kan man verkligen ha 1års kalas så sent?  Vad tycker ni??
Ge mej några förslag, snälla!

O jag vill inte ha familjer plus vänner hemma hos mina föräldrar för det blir i en stuga och e det då typiskt svenskt sommarväder så måste man sitta inne och då får vi inte plats! Sorry.. Knappt av vi får plats med båda familjerna där inne... Ahh hur ska vi göra??!?
Hade jag kunnat hade jag flyttat i Juli eller September i stället.. Då hade det varit bättre!
Theodor ca 3-4 veckor gammal och jätte varm! Mitt  i högsommaren!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: linda genarp haha

du kan ju ha det dagen då vi inte ska ha det den helgen?annars kan man ju vist ha det så pass efter..iaf nu när de är så små då e de ju inte så medvetna om det sen när de växer upp måste man nästan ha det nära födelsedagen.

kram

2009-05-05 @ 15:28:08
URL: http://ungmamma22.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0