J*vla tanter

Blev så förbannad på 3 tanter innan idag på Ica Maxi på Center syd.
Jag var med mamma på ica maxi och hon skulle handla mat o jag skulle ha lite saker till Theodor.. Mitt inne i affären så får Theodor ett totalt flipp av övertrötthet och bara skriker. Så högt som han skrek har jag aldrig varit med om. Theodor tar aldrig napp annars men tänkte att jag springer bort till barnavdelningen o ta ett paket med nappar och se om det hjälper..
Mamma stannade hos Theodor o jag sprang vidare och hela tiden så hörde jag honom så jag lovar att hans Skrik var över hela maxi.
När jag kommer tillbaka till mamma och Theodor står där 3 tanter precis bakom mamma och bara glor på Theodor och småskrattar och pekar på oss.  VA FAN?  Jag blev så irrterad att jag glodde ut dom och frågade om dom inte hade bättre saker för sej än att stå och glo?
Vad e det för sätt, att stå och glo och skratta och peka? Förlåt mej att mitt barn skrek, men vems barn gör inte det?
Herregud! Jag e bara en mamma o jag försökte göra mitt bästa med att köpa en napp till min son!
Theodor fick nappen men den vill han absolut inte ha, så jag fick ta upp honom och vyssja honom till ro. Till slut slutade han skrika i min famn...

Såå, om skvallret går i Lödde idag så var det jag som var den arga mamman som skällde ut 3 tanter.

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Diana

GOOOO GIRL!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-29 @ 22:47:19
Postat av: Sofie

dom mena säkert inget illa. ta inte illa vid dig av sådant. det hade varit värre om dom varit sura och snäst fram något om barnuppfostran. ring mig när du har lite tid över, så får vi boka om :) kramar

2009-05-29 @ 23:55:23
URL: http://www.sofielangvad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0