Jag måste vara kass

Jag får verkligen inte rätt på denna bloggen så jag behöver hjälp!
HJÄLP mej med min blogg :D Snälla =)


Idag e det tråkigt väder ute så man bara sitter inne.. Ska snart iväg o träffa Linda och vi ska åka till Ikea och titta.. Bara titta och inte handla.. Ska försöka iallfall =)
Jonas jobbar kvällen så efter Ikea ska jag åka till Häljarp o träffa min bror och hans familj.. Blir full rulle ikväll.. Men ska vara hemma till 20 så jag kan lägga Theodor i tid.

Haft visning idag igen på lägenheten och yttligare ett par kommer i morgon.. Shit.. detta måste verkligen vara ett attraktivt område =)

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Malin

Hej! Längst ner på min sida står bloggadressen till tjejen som gör gratisdesigner. Väl där letar du rätt på en du vill ha, kopierar stilmallen o klistar in den under din stilmall, klaaart! :D Det klarar du nog. Hihi. Kram.

2009-05-05 @ 13:59:24
URL: http://familjennordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0