Duktig pojke =)

Idag blir det en riktigt dålig skriv dag..
Väntar på att Diana ska ringa och då ska Theodor och jag åka ner till stan och möta upp henne.. Blir en runda i blåsten o sen kanske en fika?
Får se vad tiden tillåter för mellan 14.00 o 14.15 måste jag vara hemma hos mamma och sen ska vi köra till posten. O sen bär det ut till Häljarp för jag ska passa min brors 3 döttrar! Frågade mamma om hon ville följa med o hålla sällskap o de ville hon.
Ska hämta Nellie på dagis kl 15 o kl 17 ska hon på gympa inne i LA o kl 18 slutar gympan... Blir riktigt med körande idag.
Sanna och Emmie klarar sig för det mesta med sina vänner men eftersom Theodor är med lär dom passa honom. Så jag ska passa dom och dom passar Theodor.. Hehe..

Ni får alla ha en trevlig dag!


En hälsning från Theodor kommer här:

3454e.ryvg,
å¨äö.

Duktig pojke, kan redan skriva :D Någon som fattar? hehe

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Pernilla

Oj då du har fullt upp idag ser jag,

sen 3 flickor det är inte lätt har 3 systrar själv och många har sagt att flickor är värre än pojkar.. :P

Hoppas att ni mår bra, kram

2009-05-28 @ 14:18:39
URL: http://pilliiis.blogg.se/
Postat av: linda

tror det var ett meddelande på bebisspråk till natha hehe fråga inte vad han skrev för har inte hittat nåt lexikon än

2009-05-28 @ 15:07:26
URL: http://nathaliesmamma.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken trevlig blogg du har har och en jätte fin son...

2009-05-28 @ 17:25:51
Postat av: Förvirrade morsan

han är 6 månader=) din pluttis?

2009-05-28 @ 18:48:51
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: Nicole & Melvin

Det är en diet som utgörs av en soppa man gör själv med grönsaker, kyckling å nudlar. På vissa av dagarna får man äta något annat också men annars är det soppan till alla måltider som gäller. Lite trist diet men den är på 7 dagar så det kan man stå ut med. =0)

2009-05-28 @ 19:51:09
URL: http://nikkilife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0