Designa blogg..

Försökte ge mej på att göra om min blogg, fick tips av Sandra var jag kunde ladda ner en design till min blogg.. Så det gjorde jag.. Men nu så kan jag inte öppna en speciell fil så jag kan inte fortsätta...
Så, Sandra ville du hjälpa mej? Du nämde något om en summa som du brukar ta för att hjälpa andra.. hur mkt är det?

Eller om det e någon annan som kan hjälpa mej med det sista som jag behöver för att jag ska få in färg klickar i min blogg!

Fasen vad jag e kass på datorer och internet.. Borde kanske skita i att sitta vid datorn för evigt! Ha

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Malin

Du vet om att det finns gratisdesigner? Kolla in min sida, allt det lila är en mall, sen har jag fixat färg och typsnitt o så själv :)

2009-05-05 @ 09:53:36
URL: http://familjennordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0