Cykeltur - premiär för Theodor

Idag så har jag och Theodor varit ute och cyklat!
Han tyckte det var så roligt att han t.o.m kunde somna i sin cykelsits.. Hehe de måtte ha varit obekvämt men han sov som en stock iallfall =)
Ikväll så cyklade vi och pappa Jonas åkte rollerblades till Lidel och handlade hem vattenmelon, dock innan jag såg Malins kommentar så nu hoppas jag att vår låter ihållig o e mogen.. Hehe

Försöker somna Theodor för kvällen nu men det funkar tydligen inte så jag får ta lilla hjärtat..

Ha en trevlig kväll!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Pernilla

Okej :)

Jo där var riktigt fint nu, men gick en hel del så är helt slut i benen och fötterna så nu ikväll blir det bara vila speciellt för min del..

Tack så mycket, kommer ändra den mer sen, men inte just nu :) Kram

2009-05-20 @ 22:50:02
URL: http://pilliiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0