Gifta oss

Alla tjejer drömmer väl om att få gifta sig med sin drömprins? Jag har iallfall hittat min drömprins och nu väntar jag bara på det perfekta frieriet.. Eller finns det egentligen perfekta frierier?

Är så sugen på att börja leta bröllopsklänning men en sådan klänning jag vill ha lär jag väl aldrig hitta? Jag e så förtjust i enkla medeltida klänningar.. Hänger enkelt, lite urringat och så långa tunna armar.. Lite broderi på klänningen och ett litet släp..
Jag vill så väldigt gärna ha en sådan klänning så jag vet att jag kommer att få leta för alltid om jag ska kunna hitta en sådan tror jag.. eller någon som ha förslag?

Här är några som jag gillar men är ändå inte den RÄTTA klänningen...

Denna är lite söt men ändå inte så riktigt som jag vill ha den.
Denna är jätte fin om man kan lägga till armar.
Denna klänningen är den som liknar mest en sådan klänning jag vill ha.. Fast nu så e detta en gravidklänning så räkna utan en mage och lite annorlunda urringning så börjar den likna det jag vill ha..
Är jag kräsen?

O förresten, måste man ha bestman och brudtärna när man gifter sig? Eller det e dom två som måste vara vittnen??

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Åsa

Fina klänningar alltihopa. Nej, du är inte kräsen, en sådan stor dag krävs att man trivs det man har på sig :)

Bestman & brudtärna fungerar som vittnen också. Vill man inte ha bestman & brudtärna, så är det okej, bara man har vittnen.Men detta är då mest om man gifter sig borgligt.



Ang vad som hade hänt: En som skämtade om min sjukdom, ganska grovt anser vi. Berättar mer när vi pratar i telefon.

Kram gumman

2009-05-07 @ 07:31:52
URL: http://caspersmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0