Blev inget

Typ 10 min efter jag hade skrivit detta inlägg så började det ösregna så vi fick ställa in allt.. SUCK!
Menmen Sofie och Amelia kom hit ändå och barnen lekte och hade sig och vi satt och pratade skit.. Inte många som vi umgås med som har små barn så PETRA sätt fart nu och skaffa en kompis till Theodor! Hehe
Dom har precis gått här i från, Theodor ligger och sover och jag slappar, skönt att ha lite egentid.. Jonas ringde innan och sa att han jobbade över till 17, skönt för vi behöver extra pengar! Vem gör inte det?!?

Har tagit fram köttfärs till middag, men vad det blir av det vet jag inte ännu.. Dessa ideer har jag :

Spagetti och köttfärsås
Chili Con Carne med ris
Köttfärslimpa med nypotatis o sås
Köttbullar och potatis mos

Vad tycker ni?
Jag tror att jag e mest sugen på köttfärslimpa! Mumsigt!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Petra

Tro mig, jag vill väldigt gärna ha ett barn och kanske med enorm tur kommer det en liten en nästa år.... i slutet av nästa år... hoppas vi på. :)

2009-05-24 @ 17:33:10
URL: http://linnea84.blogg.
Postat av: Hallonmamma

tack. Och du har en söt son! Hur gammal är han?

2009-05-24 @ 18:52:01
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0