Ben&Jerry

Finns det något underbarare än Ben&Jerry glass?
Vi brukar inte köpa det så ofta men när man vill lyxa till det så är det otroligt gott att köpa denna glassen. Blev sugen på glass ikväll och åkte iväg o köpte denna glassen.
Kanske inte min favorit men det gick att äta! Har ni testat den nya med Macademianötter? Den är GOD!
Sov så gott alla och dröm om Ben&Jerry glass =) För det ska jag !


Var en sötis och kommentera:
Postat av: Pernilla

Dem glassarna är så goda! :D haha

Jo jag läste det, stackars liten.

Någon förkylning bara eller?

Ja det har du rätt i, jag väntar också på dem svenska jordgubbarna för dem är lätt godast, man riktigt känner hur dem smälter i munnen på en. :)

2009-05-13 @ 06:48:05
URL: http://pilliiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0