Barnklädesparty imorgon

Imorgon så åker vi till syrran för hon ska ha barnklädesparty kl 18.00
Det kommer en kvinna som ska visa upp märket Meeandie ( stavfel ) men det e ett känt märke iallfall.. Ska bli roligt och se men vet inte om jag kommer handla något eftersom det e rätt så dyrt. Men vi får se!
Mamma, Sofie& Amelia åker med i min bil så den blir full.
Jonas jobbar kvällen hela veckan, endast ledig på lördag..


Nu så ska jag göra en grovmacka med makrillpå o gå o läsa i min historiska roman =) Skönt att kunna fantisera sig bort ett tag till 1800 talet =)
Nån som gillar sådana böcker?

Gonatt

Var en sötis och kommentera:
Postat av: linda

vad roligt det låter hoppas ni får de kul.=9



sorry inte meningen att skylla på dej..de gör ja på mamma haha. jasså ja tänkteköpa den pyjamasen som theo har oxå till natha fast ble inte av men vist e dom söta?hihi kram

2009-05-25 @ 07:01:46
URL: http://nathaliesmamma.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Okej, den verkar vara jätte bra! :)

Min syster som jag fick boken av brukar också läsa en hel del, vi tycker om samma böcker och det är jätte skönt för är där någon som man undrar över så kan man vända sig till henne..

Nej så roligt, det är alltid skoj med främmad.. :)

2009-05-25 @ 09:45:27
Postat av: Anonym

Nej tänkte börja ikväll :)

2009-05-25 @ 15:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0