Bakar & lägenhetsvisning!

Bakning för full rulle! Blir två solrosbröd som bakas idag.. Har aldrig bakat det innan så jag hoppas det blir underbart gott =)
Lägenhetsvisning för fullt, shit detta e ju på allvar nu! 
Den första som kom och tittade var faktiskt min gamla barnmorska som jag hade på ungdomsmottagningen =) Hihi brukar träffa henne då o då.. Jätte trevlig är hon! O hon gillar Theodor oxå =)
Fler visningar är på G o sen ikväll blir det middag och mamma och pappa kommer på en kopp kaffe!
SKulle kanske ha åkt till Jörgen med familj men blir inget eftersom vi har visningar.. Blir kanske imorgon i stället!

Ska försöka ta mej i kragen o lägga in lite bilder på allt ikväll =)

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Amanda - 17 år och snart mamma!

okej :)

gick du över tiden eller kom han för tidigt?:)

2009-05-04 @ 17:59:36
URL: http://amandasbebis.blogg.se/
Postat av: Amanda - 17 år och snart mamma!

okej :)

gick du över tiden eller kom han för tidigt?:)

Jag vet inte vad jag vill ha än (A)

2009-05-04 @ 18:00:04
URL: http://amandasbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0