Grattis Sara och Filip på era födelsedagar!

Finns bara en sak att säga om mina öron just nu. BLÄH.. Jag vill inte mera,men det e väl bara att stå ut tyvärr =(

Idag så fyller Sara 20 år, GRATTIS... Varit på systemet ännu? Hehe
Och så även lilla Filip fyller 1 år idag, Grattis filip, hoppas du har haft en underbar första födelsedag idag =)
Jonas jobbar kvällen idag så jag e helt ensam hemma, skit tråkigt! Men Sofie, Lerrie och lilla Amelias har varit här en stund. Gud vad Amelia är duktig! 8 månader och står och reser sig helt själv. Och går antagligen för sig själv snart utan hjälp.
Theodor har inte ens en tendens till att vilja göra något sådant, han ligger bara som en padda på golvet och flaxar med armar och ben som om han vore en fågelunge.. Hehe men så Söt är han =) *kärlek*
Haha vilken kombination jag skrev nu, padda och fågelunge.. Hmm undra hur det hade sett ut om det hade hunnit ett sådant djur. Vilken hemsk mamma jag e, men visst brukar man säga sådana saker när dom ser ut att vara något? Nu menar jag ju inte utseendet utan bara beteendet med armar och ben.
Min lilla älskling har även börjat skratta riktigt ordentligt och speciellt när man ger honom mat, då kommer det strålande leendet fram och man blir helt varm i kroppen..
Nu så ska jag ut och slänga mej i soffan och titta färdigt på det lilla av cityakuten som finns kvar. Har missat mer än halva, men vad gör det? Cityakuten e alltid bra! Men tyvärr så är det ju dock sista säsongen. =(
Ha en riktigt trevlig kväll, här nedan kommer en fin bild på min lilla "padda"

Så söt=)
Och här kommer en bild på Theodor  när han har sin julklapp på sej som han fick av sin gudmor Diana och Micke! Äntligen kan han använda den! Tack Diana, Du är bäst!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Malin & Filip.

Filip hälsar och tackar för grattis:et! :-) Krya på dig, kram från oss!

2009-03-24 @ 06:22:58
URL: http://filip080323.blogspot.com
Postat av: Martina

Hej,



söt han är!

var har ni köpt tröjan med namnet på!? :) jättefin.

2009-05-04 @ 11:36:01
URL: http://wiback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0