Grattis Petra & Åsa ( syrran )

Halloj!

Som sagt i fredags så blev det ju ett nytt bilköp, är så glad och jag längtar verkligen tills jag får hem den! Då kommer jag nog köra skåne runt bara för att visa upp den för alla vi känner.. Haha

Även i fredags så fyllde min barndomskamrat Petra.H. 25 år! Grattis och välkommen till TANT världen! :)


Igår så kom Diana hem till oss och hämtade Theodor och alla saker till honom för han skulle ju sova hos henne och Micke eftersom vi skulle på födelsefest hos Petra, som hade hyrt lokal i kågerödslund.

Efter Diana hämtade honom så åkte vi ner i stan, var tvungen att hitta något fint som jag kunde ha på mej.. Idag inser jag att jag har faktiskt kläder i gaderoben som jag faktiskt kunde ha haft... Menmen.. lät att vara efterklok.

Vid 16.30 kom mamma och hämtade oss o körde till kågeröd för hon skulle fira Åsa som fyllde 39 år och där skulle vi även sova efter festen hos Petra.
Där bjöd syrran på 2 glas vin, riktigt gott med tanken på att man aldrig dricker sådant.
Sen så gick Jonas och jag till Petra och hennes fest!
Vi hade köpt typ ett pilgrimshalsband till henne och ett stort brett silverarmband ( som jag själv vill ha ) *morr* och även blommor. Jag hoppas hon blev nöjd!
Av sin släkt fick hon bla en stor och fin ljustake som man kan ha levandes ljus i. FY F*N vad den var snygg.. Jag stod bara och beundrade den och sa att den ska jag själv köpa. Dock fick vi ju reda på vad den kostade o jag kan ju bara säga att den har vi inte råd med efter bilköpet.. Menmen.. nån gång ska jag köpa en sådan :D!
Vi satte oss till bords o där satt vi med Bennys syster och hennes sambo, som oxå har ett barn på snart 8 månader.. Så det blev ju mkt bebisprat fast man borde ju inte tänka på sådant när man e barnledig.. Menmen.. Vi hade iallfall jätte roligt!
Till mat så bjöds det på köttfärspaj, sallad och potatis sallad.. Allt var mkt mkt gott!
Efterrätt så blev det glass och fruktsallad..( sådant som ligger i burk med en massa spad typ ) kommer inte ihåg vad det heter.. eller e det fruktcocktail?¨
Till all mat så serverades även, vatten, vin och läsk.
O jag fick även en dans med min älskling och även en dans med Benny... Han lurade upp mej! Haha.. Den ska jag aldrig med gå med på.. Jag kan ju knappt dansa så det var ju duktigt pinsamt! Aja, jag hoppas att han har glömt det tills nästa gång vi ses! Hihi..
Sen så bröt vi upp redan vid 23 för jag fick en sådan fruktansvärd huvudvärk som inte ville gå över, så vi traskde hem till syrran och mats.. Ös regna gjorde det oxå.. Tur så var det bara att korsa lunden så var vi framme.

Diana kom och hämtade oss idag och jag fick pussa min Theodor, har ju saknat honom!! Och sen så åkte vi hem och här är vi nu =)
Håller på att tvätta lite och sedan städa bilen eftersom den lämnas nu i veckan.

Kanske skriver mer ikväll om jag orkar! Jonas har en tendens att vilja störa mej hela tiden när jag sitter och skriver..
Men jag älskar honom för det =)

Ha det bra!


Var en sötis och kommentera:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0