Bil, bil, bil

Ahh kan man verkligen längta så mkt efter en bil? Haha.. skitsamma!
Jag längtar iallfall!
Och om en timme så hämtar jag den!
Ska nu lämna Theodor hos mamma och sen så ska vi dammsuga min bil o sen köra o lämna den o hämta min nya!
Sen blir det centersyd och handlar present till Sara som blir 20 på måndag men ska fira henne imorgon i trelleborg.
Jag har fortfarande skit ont i halsen, men det e bara till att stå ut! Finns ju inget annat att göra =(

Vi ses kanske senare!

=) // En glad nybilägare!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Diana

Tack för titten av nya tillskottet till er familj. Supersnyggggg.

Hoppas vi nu slipper trängas nästa gång vi alla ska åka eller att du eller jonas nästan måste bryta ryggen för att komma in. ;)



Krya på dig och du vet... jag finns här...

2009-03-21 @ 00:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0