Baguette från Maddes!


Denna är fruktansvärt god! Kycklingfyllning! Mums!

Hade en trevlig fika på maddes! Sen blev det hemmakväll o köpte lite godis och sen följde Diana med mej hem och hjälpte mej att fota Tradera auktioner på Theodors kläder.
Så gå gärna in på  Locktoss auktioner på tradera o kika runt.
Här grymt mkt ute till billigapriser!
Nu så ska vi nanna =)

Gonatt

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Emmie

hej!!!



jag läste att du var inne på tradera med theos klädder:) ni kan väl spara en tröja till mig... eftersom jag skulle göra en grej till han:)



ha det bra! och hoppas det går över i halsen:D

från Emmie

2009-03-26 @ 15:29:17
Postat av: Emmie

hej!!!



jag läste att du var inne på tradera med theos klädder:) ni kan väl spara en tröja till mig... eftersom jag skulle göra en grej till han:)



ha det bra! och hoppas det går över i halsen:D

från Emmie

2009-03-26 @ 15:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0