Är så trött!

Hallå!
Nu är jag riktigt trött men kan inte gå och sova ännu eftersom Theodor VÄGRAR att somna. Han var ju så trött innan, åt upp hela sin nattflaska men nu vill han verkligen inte sova... Får gå in till honom om 5 minuter..
Nån som läser som har barn, hur nattar ni era små?
Här funkar det bäst och vi ger honom pyjamas, en nattflaska och sen somnar han själv i sin säng.. Han somnar endast i våra famnar när han e sjuk. Annars vägrar han det totalt!
Diana och Annika kom upp hit innan, dom passade Theodor medans jag gick in i duschen, guld värt att kunna duscha utan att behöva veta att Theodor kan vakna när som.
Och efter det fick Theodor mat, och sedan åkte vi alla till Don Pedro och åt. *mums* Det var så längesedan jag åt nått sådant så det var super gott.
Efter så skildes vi åt och jag skulle köra hemmåt, men ringde mamma och det visade sej att dom var ute hos min bror i Häljarp.. Åkte ut där och tillbringade 2 timmar hos dom. Jätte trevligt =)
När jag kom hem så gjorde jag ivid Theodor för sängen och nu e vi där inlägget börjar =)

Många har skrivit till mej på Msn där dom tycker det e trevligt att jag har börjat skriva en blogg.. Vill bara varna er alla om att det kan ta slut när som eftersom jag egentligen inte är en skriv människa!
Och kameran brukar jag glömma för det mesta =)
Ikväll kommer jag lägga in en bild på Theodor när han fick kladda med sin efterrätt själv... Haha ser ut som rena kriget =)
Ska även försöka sätta in en annan bild på honom där han sitter i sin bilbarnstol. Diana har tagit den bilden när hon suttit bredvid honom i min bil!
Nu så ska jag gå o kolla min son och sen tror jag att jag ser färdigt på lyxfällan. Alltid lika deprimerande att se det.. tyvärr..
Är oxå sugen på att kolla på en film.. Vi får se!

Ha en trevlig kväll!


Var en sötis och kommentera:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0