Va f*n

Aaah e det någon mer än jag som e sur över slutet på DH ikväll?? Varför ska det varje gång sluta så spännande bara för att det e säsongavslutning?
Antagligen bara för att folket ska komma tillbaka ....
Nu ska man behöva vänta hela sommaren bara för att få reda på vem Micke valde?
O nej jag vill inte att någon ska avslöja hur det blir OM någon vet det. Jag kan vänta. Men jag har mina aningar.
Vem tror ni han valde?

Ge mej höst, jag vill ha tillbaka Greys Anatomy och Desperate Housewifes! NU!

Tack o hej

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Pernilla , 19 år och snart mamma

Dem sitter inte i så länge så det är svårt och veta vad det är.. De är det som är det jobbiga just nu när man inte vet till 100 %

Kram

2009-06-16 @ 23:00:48
URL: http://pilliiis.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag såg den.. Hehe. Jag har med mina aningar om vem han gifter sig med, men den som väntar på något gott.. Hihi. Aha okej, är det fortf bebiskilo kvar eller? Jag gick upp 11kg allt som allt, gick ner alla på 1v :D Lyx. Men nu slåss jag med några kilo som jag hade sen innan, men det går framåt :) Aha okej, njae jag är inte så mycket för tabl och sånt. Lycka till, hoppas det går bra :) Kram.

2009-06-17 @ 12:01:41
URL: http://jagochfamiljen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0