Tröttis

Natten var jobbig, Theodor har bara skrikit o haft sej.. Vi vet verkligen inte vad som är problemet.. Magen verkar fungera som den ska enligt blöjorna.. Men han har kanske magknip ändå?
Usch vi vet inte! Stackars vår älskling!
Jag hoppas han sover hela natten så han mår bättre imorgon.

Tack Diana för att du hade Theodor innan idag, du är guldvärd!

Jonas och jag har snart förlovnings dag.. Jag är sugen på att gå ut och äta o gå på bio och ha kanske barnfri natt.. Det hade faktiskt varit skönt. Men har ingen resesäng till Theodor så jag vet inte vem som ska kunna ha honom. Dessutom vill jag inte köra för långt när jag ska hämta och lämna... Gärna inom staden. Ah måste köpa resesäng! Någon som har till salu eller vet någon som ska sälja??

Thesims3 verkar inte vilja som jag vill i min dator så det tar tydligen ett tag innan jag får rätt på det OM det någongång lär funka vill säga. Trist men sant.

Nu ska vi se film, " Vi hade iallfall tur med vädret" Har inte sett den innan tro det eller ej! Men vill se 2an så då måste jag ju se 1an först!

Nu regnar det :/
Typisk svensk sommar...

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Pernilla 19 år och snart mamma

Haha vad fräckt! :)

Nej men då är vi två, jag har aldrig sett den iheller innan, men den var ganska bra.

Jo min tanke är också det att först börja med Nalle Puh sedan pirater och bilar :D Kram

2009-06-04 @ 21:53:54
URL: http://pilliiis.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej.

Jag lånar gärna den boken av dig när du är klar, biografin.

Sen hjälper jag dig gärna med sims 3 om du behöver hjälp. Kan ta mig en titt.

Sen tredje. Barnvakt hjälper jag gärna till med också.

Har du tid över imorgon föresten?



KRAAM

2009-06-04 @ 23:03:28
URL: http://www.sofielangvad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0