Trött

Idag har det varit en otrolig dag.. fullt upp tills ikväll =)
I förmiddags så var jag och jonas och shoppade lite i stan, hittade hur mkt som helst =) Gladast över var att jag hittade en klänning på HM som jag tittade på förra månaden, då kostade den 398 kr.
Idag gav jag 98 kr! Tack så mkt =) hihi.. Har dock inte testat den men tror att den ska sitta bra. Tänkte ha den på Theodors kalas..

Sen i eftermiddag har jag varit och fikat med Diana, Annika och Ankis.. Mkt trevligt =)

Ikväll har jag kollat på unga mödrar, Theodor sover o jag tar det lugnt... Jonas jobbar ikväll, vet dock inte hur länge för han skulle jobba övertid:/ Tråkigt men bra med pengar =)

Ha en trevlig kväll! 

Var en sötis och kommentera:
Postat av: linda

fråga: när och var ska du göra din tatuering..vill oxå göra en som ja skrev innan..ska vi göra den tillsammans?

2009-06-26 @ 12:42:47
URL: http://nathaliesmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0