sandlådan

Här står Theodor i sandlådan med som kusin Sanna!
Jag & Theodor på kinaresturangen.. Pappa Jonas tar bilden =)

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Martina

aaah, det var inte så svårt! :) du är nog inte så hemlig som du vill vara. :P



melwin väger nog ca 12kg. tror jag. vi har inte vägt han på bvc på ett tag nu ju.. men har vägt han här hemma och han väger typ 11,8 tror jag. så han är en liten tjockis. men det ska småbarn vara. :P de springer ju av sig det sen. hoppas inte att han är en tjockis när han är 3år. :P



Theodor är med en rultis se jag. :) sött!

jag frågade för ett tag sen om en body du hade på han där det stod "theodor" på. undrade var ni hade köpt den, men fick inget svar..

2009-06-29 @ 22:00:42
URL: http://wiback.blogg.se/
Postat av: linda

jag läste fel..det var gordons kitchen nightmere eller hur det stavas..inte lika kul så ble besviken haha

2009-06-30 @ 07:30:43
URL: http://nathaliesmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0