såå varmt

Ohh vad det e varmt, ska ju inte klaga nu när värmen e här men tycker att det e för varmt nu.. Men som sagt, man ska väl vara så glad så länge som möjligt när det e varmt.. Snart står man och fryser röven av sig igen och undrar vad sommaren tog vägen.. Hehe
Inte sant?

Idag så har vi varit ute hela dagen, fick hemmifrån vid 11 tiden.. Jag var tvungen att fixa en sak så jag gjorde det och bokade en tid.. vilket visade sig bli två tider.. hihi..
Sen gick vi ner  i stan och handlade ännu mer sommarkläder till Theodor så nu e han nöjd, vår lilla älskling =)
Sen blev det en kycklingsallad till lunch o efter det var jag hos tandläkaren!

Sen gick vi hem o nu sover Theodor, jag håller på med att överföra alla bilder på Theodor till denna nya datorn o sen ska jag sätta in saker på tradera.
Jonas håller på med tvätt, så det e full rulle =)

Ikväll blir det middag o efter det ska vi gå till Diana och vattna hennes blommor och kela med kissarna... Känns konstigt att gå dit utan att dom e hemma :/ Men roligt att ha något att göra =)


Nu e alla bilder i datan.. tjohooo =)


Var en sötis och kommentera:
Postat av: Malin

Låter som en härlig dag! Vi var ute hela fm, sen sov lilleman i 3h, trött av solen :) Det blir en promenad vid havet med vänner nu på sen em, härligt! Hur går det i flyttröran? Ang promenad, kanske sugen att hänga på oss nu på ons fm? Vi brukar ses strax ef 09, mkt för nu när det är så varmt.. Inte kul för varken Filip el Sandra :D Hör av dig, kram.

2009-06-29 @ 15:44:23
URL: http://jagochfamiljen.blogspot.com
Postat av: Petra

Jag håller med dig om att det är för varmt, men jag har aldrig varit överförtjust i värme.

Jag tror att hösten är mer min tid på året. :)

2009-06-29 @ 16:37:26
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Martina

är det så att planerna går i rätt riktning!? :)

grattis isf !!



Vi håller med på att dö av värmeslag. värme är skönt, men megavart är för mycket, då har jag hellre kyla. faktiskt.

2009-06-29 @ 17:39:14
URL: http://wiback.blogg.se/
Postat av: Martina

det var den planen jag tänkte på! :)

shit vad kul !!



grattis igen.

2009-06-29 @ 19:50:00
URL: http://wiback.blogg.se/
Postat av: Diana

Puss på dig Theo, jag kommer snart hem...



KRAM KRAM KRAM



Tack för att ni tittar till kissarna...

2009-06-29 @ 20:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0