Hiiimma

Nu är jag och Theodor hemma igen!
Precis innan jag skulle sticka hemmifrån så började grannen att renovera, men nu e det tyst. Tack o lov. Hoppas det håller i sig för dagen iallfall. Tack snälla granne för att du varnade oss! ( inte för dom läser, men ändå )

Var och handlade lite på citygross innan till middagen.. Blir kyckling med fetaost idag. Nytt recept så jag hoppas det blir gott, men det berättar jag mer om sen.
Nu funderar jag på om jag ska dra med Theo o Jonas ner till HM. Fick ju presentkort i lördags av Jörgen m.familj o Lennart m. Familj.. Ska bli roligt att förnya gaderoben. Nu förtiden är det ju bara Theodor som får nya kläder hela tiden.

Vad hittar ni alla på idag? Är nyfiken på vem som läser, är ju ett par 10tal nästan varje dag..

Var en sötis och kommentera:
Postat av: linda

jag sitter bara hemma å fixar med tradera, har haft en mäklare här idag och just nu så väntar jag på att tiden ska gå så jimmy kommer hem å en auktion går ut som ja budar på.nathalie e lite hes men leker som bara den på ovanvåningen.kram

2009-06-08 @ 15:58:23
URL: http://nathaliesmamma.webblogg.se/
Postat av: Petra

Jag läser! :)

2009-06-08 @ 15:58:43
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hihi nej min svärmor och mamma sa det, nej jag märkte det när jag var på toa. Innan dess så hade jag lite sammandragningar, så nu så är det bara att vänta och se som sagt! :)

Jag älskar mjölk, nej mamma sa också likadant att dem inte har det där nere vad hon har kunnat se, får hoppas på att du hittar det snart, annars får jag skicka det på posten. ;) Kramar

2009-06-08 @ 16:04:09
URL: http://pilliiis.blogg.se/
Postat av: Diana

Jag läser och uppdaterar mig nästan varje dag.



Pussa lillkillen från mig..





puss puss puss

2009-06-08 @ 20:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0