Förslag

Någon som har ett förslag på vad vi kan göra idag i denna värmen?
Dock har jag inga badkläder så Bad är uteslutet =(



Var en sötis och kommentera:
Postat av: linda

finns inte mycket att göra...jag har inte ett piss att göra iaf. har nyss städat hela huset och jimmy har nyss åkt iväg med ett lass jord så han lär inte vara hemma på en timme..ja har inte heller orken att gå ut..inte kul själv.

så ja undrar desamma. kram

2009-06-28 @ 10:28:53
URL: http://nathaliesmamma.webblogg.se/
Postat av: Malin

Vi var hemma hos mina föräldrar i fm, Filip lekte och busade + tog ett bad i poolen, härligt! Nu sover han, somnade strax innan 11.30, trött kille. Jag har passat på och sola en sväng under tiden ute på balkongen, härligt med sol men nästan för varmt. Spec för våra små.. Har tyvärr hört att det ska bli uppmot 30gr hela veckan, vi får hoppas på bra fläktande :) Hörde att ni frågade om promenadsällskap, javisst det vore bara skoj! Hojta till när ni kan bara :) Förresten, kanske ett tips att åka iväg och äta glass någonstans denna sommardag? Mm, gott och svalkande! Kram.

2009-06-28 @ 13:55:36
URL: http://jagochfamiljen.blogspot.com
Postat av: Diana

Hej

Har ni varit i Karlslund?

Glömde ju brödet men det är bara att gå in och hämta i frysen.

Ligger i nedre delen vet inte riktigt var med det finns inte så mycket i min frys

2009-06-28 @ 14:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0