Farväl till Cityakuten

Idag sker det, sista avsnittet av cityakuten för alltid.
Har alltid tittat på denna serien så därför tycker jag det är riktigt synd att dom har lagt ner serien.
Ikväll börjar det 20.00 och slutar 22.40.. Ska bänka mej framför tvn med jordgubbar då.


Tack för alla dessa år!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Malin

Ja jag läste det. Jag har de första boxarna, men ska nog forts samla.. Åh så synd. här ska vi med bänka oss med jordgubbar :D trevlig kväll. Kram.

2009-06-15 @ 19:24:49
URL: http://jagochfamiljen.blogspot.com
Postat av: Pernilla , 19 år och snart mamma

Ja, det hoppas jag också att han är. Haha

Annars så kanske han börjar likna honom sen när han blir äldre, det är de man aldrig vet.

Jo tack det är bara bra med mig, med dig också hoppas jag? Nej det är de inte och skönt är ju det, får hoppas på att jag slipper gå över. :) Kram

2009-06-15 @ 19:38:26
URL: http://pilliiis.blogg.se/
Postat av: Pernilla , 19 år och snart mamma

skönt och höra! :)

Jo jag vet, men jag får ingen lugn och ro om jag ska vara helt ärlig, så därför kan jag inte vila. Men får väl försöka nu den tiden som är kvar, jag har sagt att jag vill både ha lustgas och ryggmärgsbedövning (om de behövs) Så du ska också kolla på sista avsnittet av cityakuten, så tråkigt att det inte kommer komma mer. :( Kram

2009-06-15 @ 20:58:56
URL: http://pilliiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0