Brakskitar

Middagen igår med familjen var rätt så god.
Godare än jag hade trott eftersom mina föräldrar alltid serverar vilt kött. Denna gången blev det Vildsvin och det har jag inte tyckt om innan. Men antagligen så gick det ner i min mage igår. Utan en tanke på vad jag åt?
Theodor bara grinade hela tiden, till slut hade Nilla ätit färdigt så då tog hon Theodor så jag fick äta. Tack så jätte mkt =)
Jonas ville ta över Theodor under tiden vi åt men det känns meningslöst, låt en äta färdigt och sedan hade han kunnat ta Theodor. Jag e van med att mata Theodor samtidigt som jag äter. Men tack Nilla, det var guldvärt!
Efterrätten blev super! Marängsviss, fast man blandade själv. Så vi hade köpt, maränger,glass, grädde,chokladsås,bananer,jordgubbar och kiwi! SÅ UNDERBART GOTT. Tyckte jag iallfall.. hehe kanske Sara och Helen oxå =)

Theodor fortsatte vara kinkig och till slut så fick han pyjamas på sig, ifall han vill sova. Men när han satt i min knä så fes han, satan i det vad han fes. Jag lovar, det vibrerade i mitt knä när han lade dom! Haha
Men inget bajs utan ren luft så det var säkert därför han var så kinkig, vårt hjärta =)
Jag har aldrig hört Theodor fisa så mkt som han gjorde så han måste verkligen haft ordentligt med magknip.
Sen resten av kvällen var han tyst och nöjd =) O han fick smaka ostbåge av morbror Lennart! Överlycklig blev Theodor, så nu får man hålla dom ifrån honom!

Vi var hemma vid strax efter 22, efter sverige losat mot Danmark. Försökte lägga Theodor och det gick efter en stund.
Jonas och jag lade oss i soffan och skulle kolla på film o under tiden så vaknade Theodor och grät helt hysteriskt.
Jag tog honom och lade honom på min mage o bröstkorg och gungade honom lite upp och ner.
Till slut sov han, lät han sova kvar i min famn tills filmen var slut. Så himla mysigt =)

Natten har gott hyfsat, Jonas och Theodor har väl sovit rätt så okay medans jag ej har kunnat sova ordentligt. Menmen det får gå ändå!
Nu ska jag byta om, klä på Theodor och sen tänkte jag att vi kanske kunde gå på loppis! Brukar aldrig gå på det så det ska bli liiiiiite roligt!
Hehe


Var en sötis och kommentera:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0