Ädelostfisk

Detta åt vi till middag.. Ganska gott tyckte alla 3 =)  Tillsatte hackad rödlök istället för nötter och det blir riktigt gott!
Kan tänka mej att många rynkar på näsan nu, men smaka o krydda efter behag =)



Ingredienser

4 port
600 g fiskfilé, t ex sej eller hoki
50 g hasselnötskärnor
100 g ädelost
2 dl Arlaköket vispgrädde
1 tsk salt
1 krm vitpeppar

Gör så här

Sätt ugnen på 225 grader. Halvtina fisken om den är fryst. Skär fisken i bitar och lägg den i en ugnssäker form. Krydda med salt och peppar. Blanda grädde, nötter och ädelost och bred ut över fisken. Stek fisken i nedre delen av ugnen i 20-25 min. Servera med kokt ris blandat med broccoli.


Var en sötis och kommentera:
Postat av: Pernilla

Många som har sagt det, men tror inte att det hjälper inte på mig iaf. Hallonbladsté har jag också hört, men tål inte hallon så vågar inte ge mig på det.

Okej, jag ska tvätta imorgon sen blir det nog lite städning men måste försöka vila också. :)

Ja planerna är ju så, sen får vi ju se om det blir DH eller något annat. Dudå?

Kram

2009-06-09 @ 19:34:16
URL: http://pilliiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0