Frågor&svar

1. Hur gammal är du om fem år? 30
2. Vem har du tillbringat minst två timmar med idag? Jonas & Theodor

3. Hur lång är du? 1,75
4. Vilken var den senaste filmen du såg? De minns jag nog inte riktigt...
5. Vem ringde du senast? Syrran
6. Vem ringde dig senast? Måste ha varit Jonas igårkväll
7. Föredrar du att ringa eller skicka SMS? Ringa hatar sms! ( går väl bra i nödfall )
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta i snart 45 år
9. När träffade du senast din mamma? I måndags tror jag det var...
10. Vilken ögonfärg har du? Blåa
11. När vaknade du idag? 8,32
12. Vilken är din favoritjulsång? O helga natt eller gläns över sjö och strans
13. Vilken är din favoritplats? Hemma med familjen =)
14. Vilken plats gillar du minst? Kyrkorgården!
15. Var tror du att du befinner dig om tio år? Inte den blekaste!
16. Vad skrämde dig om natten som barn? Att där fanns ett spöke i korridoren när jag skulle på toa på natten..
17. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Theodors skratt
18. Hur stor är din säng? 160X200.
19. Har du stationär dator eller bärbar? Bärbar
20. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor o tröja/linne
21. Hur många kuddar har du i sängen? Jag sover med 1 men läser jag så har jag 2 o jonas har 1
22. Vilka länder har du besökt? Danmark,Tyskland,Turkiet,Grekland,Teneriffe  ( räknas som spanien då) Bulgarien
23. Vilka städer/samhällen har du bott på?  Landskrona & Ronneby
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota så fort det e varmt ute
25. Är du social? Beror på med vem/vilka
26. Vilken är din favoritglass? Gammeldags vanilj! o choklad!
27. Har du nån favoritefterrätt? NJaa några st
28. Tycker du om kinamat? Ja
29. Gillar du kaffe? Ibland
30. Vad dricker du till frukost? Inget
31. Sover du på nån särskild sida? Mage eller på sidan
32. Kan du spela poker? Ja
33. Tycker du om att mysa/kela? Ja klart!
34. Är du en beroende människa? Ja, beroende av mkt..
35. Känner du nån med samma födelsedag som du själv? Ja
36. Vill du ha barn? Jag har 1 o en liten på G =)
37. Kan du några andra språk än svenska? Ja engelska isåfall
38. Har du nånsin åkt ambulans? Ja 2-3 ggr!
39. Föredrar du havet eller bassäng? Bassäng
40. Vad spenderar du helst pengar på ? Kläder till Theodor
41. Äger du dyrbara smycken? Min förlovninsring är dyrbar för mig
42. Vilka är dina favoritprogram på TV ? Ojoj då skulle jag fylla hela bloggen.. haha
43. Kan du rulla med tungan? ??????
44. Vem är den roligaste du känner? Hmm den får man nog tänka på riktigt,,
45. Sover du med gosedjur? Japp, Jonas :D
46. Vad har du för ringsignal? Farytail med Alexander från norge
47. Har du kvar några kläder från när du var liten? Ja något..
48. Hund eller katt? Kvittar
49. Flirtar du ofta? Ja med Jonas när jag vill få som jag vill =)
50. Kan du byta olja på bilen? Borde kunna med tanke på vart jag har jobbat..
51. Har du fått fortkörningsböter nån gång? Nej
52. Vilken var den senaste boken du läste? När vinden vänder..
53. Vilken är den bästa bok du läst? Ojoj jag har så många..
54. Prenumerar du på nån tidning? Nej!
55. Brukar du dansa i bilen? Haha nej
56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix FM
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Minns inte
58. När var du i kyrkan senast? Theodors dop
59. Vilken var din bästa lärare i högstadiet? Så många år sedan så jag har glömt...
60. Hur länge har du tältat som längst? 3-4 dagar med scouterna


Kopiera gärna och svara!


Var en sötis och kommentera:
Postat av: Åsa

Kopierat och svarat i min blogg :)

2009-07-15 @ 15:27:53
URL: http://matsochcasperforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0