Om ni får komma?

Många är väldigt intresserade av att komma och titta på vår lägenhet men nu e det så här att vi har sagt nej till det..
Varför?
Jo för vi kan inte packa upp ett enda skit! Tack vare vår nya hyresvärd, som har glömt att tömma ett förråd till oss uppe på vinden. Dock så är hyresvärden passande på semester till den 3 augusti så det dröjer minst tills dess innan vi kan börja packa upp.
Så nu är här rörigt i varje rum, det e knappt att man vill vara hemma. Dessutom ska det målas om i hallen och det ska vi göra när jonas är pappaledig.
Så det är inte LÖNT att bli sur för att vi inte vill ta emot folk. Ni får helt enkelt respektera detta.

O sen, ett STORT tack till alla er som kom på theodors födelsekalas! Theodor blev supernöjd med alla sina saker! Dock blev det mat över, hade räknat med att fler skulle komma.. Aja.. De löste sig iallfall.
P&B eftersom ni var sjuka får ni komma en annan gång så fort vi har kommit i ordning, om de går bra..



Var en sötis och kommentera:
Postat av: linda

nä jag tog inte illa upp..jag viste inte om det förän du sa det igår..men jag kommer ju inte bara för att se er lägenhet..till 98% kommer vi för att träffa er ju..det där med lägenheten kan vi ta en annan dag ju..jag hade inte heller velat ha hit folk om det sett ut som f*n...kram

2009-07-23 @ 12:54:21
URL: http://nathaliesmamma.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Håller med, inte lönt att bli sur ! Respekt är nyckelordet, om nån har glömt det :)

Kramiz

2009-07-23 @ 15:45:59
URL: http://matsochcasperforever.blogg.se/
Postat av: Petra

Ni får höra av er när vi är välkomna.

2009-07-23 @ 18:35:05
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Diana

Vi får väl ta och fika en dag UTE :) så jag får träffa lilla gulleplutten.

Är ju så upptagen nu att jag inte hinner med någonting.

Fick i alla fall nya brädor på min port idag, snälla pappa kom och hjälpte mig, så nu ska den oljas o målas.

I morgon kör jag Madsens till flyget...Kreta en vecka....AVIS!!!!

Sen blir det fest...slöa på söndag och sen sätter syrrans flyttvecka igång.

Rummet måste packas ner och på hennes 22kvm finns ju grejor från golv till tak och i alla skrymslen och vrån men en dag måste vi ses, kanske ska satsa på början av veckan. Var det nu på måndag du inte kunde?

Vi får höras av, slår en pling i morgon så kan vi se.



Än en gång....SAKNAR THEOBEO....gullegryn

Puss och kram på dig lilla prins.



Kramissssar från mej och lyckoönskningar på att ni snart får tillgång till ert förråd.

Ni skulle igentligen fått avdrag på hyran pga detta. Värt ett försök i alla fall :)

2009-07-25 @ 01:12:25
Postat av: malin / TvillingMamma

Heej.Där är någon som har kommit på mitt lösen på förra bloggen:(.Så kommer ej in överhuvudtaget!.Så har gjort ny!!// kram Malin

2009-07-25 @ 11:16:35
URL: http://saramalintherese.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0