Om 7 dagar..

Om 7 dagar så bor vi inte här längre.. då har vi flyttat! Tjohoo!  O inget internet kommer vi att ha då mest troligen så ni får hållas tills vi får internet igen! Sakna inte mej för mkt.. Haha


Träffade den nya grannen här idag, hon flyttar in på lördag, samtidigt som vi ska flytta ut.. Risk för krock i trappan! Men det ska säkert gå bra.
Hon hette Joy o jag gillade det namnet riktigt mkt! Kanske dags att börja samla namn o komma ihåg dessa oxå =)


Var en sötis och kommentera:
Postat av: malin / TvillingMamma/

Hej Monnika!.neej jag bor inte ihop med deras pappa.det är slut mellan oss sen ca 3 år sedan,DÅ jag kasta ut han och dumpa honom..Detta pga lögner,otrohet,hot mm. Han har inget med barnen och göra.har sakt upp kontakten helt och hållet åh ej vill träffa dom.lite synd för deras skull.men ja själv är glad för att han ej är med i "bilden" mer!.Men han kommer alltid vara deras pappa osv vad!.. Den ända gången de träffas e när vi träffas på stan vilket händer typ? Aldrig?.Hm!. Eller om han e hos min pappa o bror o snackar med dom.Inte annars!.Själv förstår jag mig inte på hur dom kan prata/umgås med han efter allt han gjort!:men detta bryr ju dom sej ej om eller lyssnar över huvudtaget på:(. Men ack så synd!. Vi kanske kan ses en dag?:)

Postat av: Malin

Roligt med flytt, denna veckan kommer flyga iväg! :) Skoj med ny granne, i vilken ålder är hon? Ensam? Jag vet en som heter Joy som har en dotter :) Kanske hon. Allt bra med oss i värmen, dock alldeles föööör varmt! Själva då? :) Kram.

2009-07-05 @ 07:58:41
URL: http://jagochfamiljen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0