maaaaat

oh jag e så hungrig att jag får ont i magen.. shit alltså.. Känns som om jag blir sådär panikhungrig om jag inte får mat när jag börjar bli "lite" hungrig..
Menmen potatisen står på spisen och där ligger en falukorv med grönsaker i ungnen..
Men det tar sååå lång tid innan det blir färdigt.. O jag vill inte äta nått innan för då orkar jag inte middagen.. Ahh så kompliserat.. Haha..

Vad har ni till middag idag om man får fråga? =)

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Pernilla , 19 år och snart mamma

Vi kommer ta med oss väskan och hoppas på att det händer något, ska prata med dem och säga att jag verkligen mår dåligt och att jag har ont för det har jag.. :(

Vi ska vara där 9.30 imorgon som sagt, hur är det med er? Kram

2009-07-05 @ 20:30:09
URL: http://pilliiis.blogg.se/
Postat av: malin / TvillingMamma/

barnen pyttipanna:) jag själv INGET!!...Hoppas maten smaka:)...Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0