Kliar i kroppen..

Hej!
Idag kör vi på ett annat knep att får Theodor att somna och det e att försöka strunta i honom o låta honom ligga i sängen o prata med sig själv tills han somnar.
O det kliar i min kropp för jag vill verkligen gå in och säga till honom o försöka få honom att somna.
Han e super trött o har bara skrikit hela kvällen, han åt en hel flaska välling men ändå så vill han inte somna..
Hur ska jag göra?
Är det verkligen bara att vänta ut honom och så somnar han till slut? Hur länge ska man vänta ut?


Var en sötis och kommentera:
Postat av: linda

hej natha har oxå hamnat i nån sån period..vi nattar henne vid 8 och hon somnar men hon vaknar efter en timme och vägrar att somna om..jag vet själv inte vad jag ska göra..jag har provat att stunta i henne men går inte hon skriker bara högre så får du nåt bra tips så dela med dej snälla. kram

2009-07-15 @ 10:00:15
URL: http://nathaliesmamma.webbblogg.se
Postat av: Pernilla, 19 år och mamma

Ja han är en riktig ängel, visst idag så är han lite gnällig men det hör ju till.. :)

Han kan somna vid 12-1 sen vakna halv 5-5 och vill ha mat sedan sover han igen..

Hur är det med er idag?

Kram

2009-07-15 @ 11:28:59
URL: http://pilliiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0