Yes!

Ingen kunde bli lyckligare än jag när Erik stod som vinnare igårdagens final av Idol! Hade Calle vunnit hade jag nog helt ärligt slutat att titta på det nästa säsong!
Tårarna kom när Erik började sjunga sin vinnarlåt o när han tog upp sin pappa så rann tårarna ännu mer! Vilken lycka för Erik!
Men jag slutade böla rätt så snabbt när Eriks flickvän hoppade upp på scenen, okay att hon skulle gratulera honom men herregud tjejen, gå ner sen o stå inte o dansa på scenen!
The moment försvann!

När dom gick igenom årens 2or som sjöng vinnarlåten så kom ju naturligtvis "everything changes" upp som Marcus Fagervall vann. O då började jag att böla, min o jonas låt ju!
Tänk att nästa vecka har vi varit tillsammans i 3 år och är lika lyckliga som då! O våra liv har blivit förgyllda med en underbar son och sen så har vi ju en liten i magen som är lika underbar!
Vår kärleksaga startade den 17 december 2006!


Nu bär det av snabbt till Ikea, måste hitta en napplampa till Theodor. Vet dock inte om det hjälper Theodor men vi får hoppas på det iallfall =)



Svar till anonym: Försäljare får knappt ringa från skyddat längre o dessutom ringer dom inte så många gånger under 1½ timme. Jag vet, jag har varit försäljare själv när jag bodde i blekinge. O eftersom vi har skyddat nummer själv så e det svårare att hitta vårt hemnummer.

Var en sötis och kommentera:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0