trött

oh jag e så trött idag att jag knappt kan hålla ögonen öppna, jag känner mej som 85 istället för 25 som jag faktiskt är i ca 30 dagar till..
Men det har varit en fullspäckad dag, vaknade till nybakta pepparkakor som Jonas och Theodor har bakat =) Snällt att jag fick sova!
Sen åkte vi till Rusta, och sen till Ica Maxi i råå.. därefter hant jag precis hem och så skulle jag och mamma iväg och kolla på Sannas & Nellies juluppvisning som var i idrottshuset!
Så duktiga var dom, dock så glömde jag kameran =(

Ikväll blev det bara middag o sen var det dags för nattning av theodor som har blivit förkyld, mest troligen en biverkning av svinsprutan.. Stackars liten!
Han somna som en stock iallfall o det gjorde jag oxå på soffan mitt under Robinson. *suck* Men har tittat  på det sista iallfall och nu när det e slut blir det väl film. Om mina ögon vill hålla sig öppna vill säga.
Men går jag in o lägger mej så blir jag pigg antar jag, som vanligt! Ser huvudkudden o blir skitpigg! Och när man väl börjar dåsa till i sängen så e det nån i magen som ska ha nattgympa! Haha

Ha det så bra så hörs vi!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Petra

Då ska vi försöka få till en fika någon dag, dock är det rätt ont om bensin i min bil fram tills på torsdag... så innan dess kan det bli lite svårt. :(

Men efter det ska vi nog kunna fixa en tid. :)

2009-12-06 @ 18:40:54
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0