Surviving christmas!

Ja, detta året så infinner sig inte riktigt julkänslan sig trots det är snö och kallt ute.. Grannen står uppe och allt e egentligen så mysigt.
Men allt känns skit ändå.  jag e fortfarande sjuk, varit hos doktorn idag och fått host medcin. Så jag hoppas att jag vaknar o mår bättre imorgon.

Jonas jobbar natt idag och har precis begett sig till jobb.. stackarn får gå ditt pga vädret utanför fönstret. Hoppas att han inte lägger sina kalla händer på mej imorgon bitti ??!?!? Hihi..

Imorgon är det full rulle med handling av mat o lite andra ärenden..
På kvällen ska vi rulla 2 kg köttfärs till köttbullar.. Lär väl spy på köttbullar sen! Hehe.. Men på julafton ska det vara gott om mat & julmust!



Våran julgrann! Mitt framför balkongen så INGEN kan gå ut o röka där på julafton. Då får man gå ner på gården.. Tänker inte flytta på den.. Den står så bra där.


Nu ska jag kolla lite mer på filmen o sedan släcka ner här o gå o nanna..
När Theodor vaknar imorgon och efter frukost ska jag storstäda och diska innan Jonas vaknar!

Vi ses!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Liw

Konstigt sätt att bevara sina relationer. Tycker du ska bli rejält arg på dem idag, så det skäms lite imorgon när de kommer, men ni ändå får det trevligt :-)



Vi bor i Umeå, ni då?

Jo det kan bli en julklapp, men vi hoppas mer på en nyårspresent :-)

kram

2009-12-23 @ 09:41:58
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: Petra

Det är rätt, de som röker kan gå ner där nere. :)

Jag har fått ditt paket på posten. :) Tack så jätte mycket!! :)



God Jul till er alla!!

Kram

2009-12-24 @ 07:13:02
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0