Min mormor!

Idag så var min mormor o min moster och handlade de sista julklapparna ( antar jag ) och vad händer?
Jo min mormor blir bestulen på sin plånbok som naturligtvis innhöll kontanter =(  Hur kan man bara göra en sådan sak?
Mormor på 88 år hade inte märkt något alls förrens hon skulle betala och då var den borta!


Jävla människor det finns egentligen!




O sen förresten, ingen verkar intresserad utav att veta vilken tid vi ska samlas på julafton? Alla har frågat mina föräldrar men inte oss, där folket ska fira julen hos?
Nänä skit i det.

Var en sötis och kommentera:
Postat av: linda

stackars din mormor, vilka idioter det finns i världen.

och jag hade nästan blivit sur om det varit så att du sagt flera gånger vad du önskat dej till theo och sen får nåt helt annat, vad e det då för mening att fråga vad man önskar sej?



och det där med julafton, så var det här med..vi ska ha julen hos oss och ingen frågade oss utan dom bestämde tid själva, som sedan inte passade utan fick ändras igen, det är väll ändå värdparet som ska bestämma och passar inte det så får de andra anpassa sej..tycker jag iaf

2009-12-21 @ 20:27:35
URL: http://nathaliesmamma.webblogg.se/
Postat av: Madde

Vet hur det är, hände precis samma sak för min morfar häromdagen, innehöll också ganska många tusenlappar...

Folk är otroliga...

2009-12-21 @ 21:10:34
URL: http://madelenewyrtz.blogg.se/
Postat av: Liw

Fy fan vad fräckt! men tyvärr så finns det många idioter lösa på gatorna..



Tack för kommentaren!

God jul till er, hoppas era gäster fattar att fråga ER när de ska komma..



kram

2009-12-22 @ 21:05:00
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0