Godmorgon

Idag vaknade Theodor 06.45 men han låg snällt kvar i sin säng till ca 7.30, skönt var det för jag kunde slumra till lite till! Hihi
När han inte ville ligga kvar längre smög jag in  hans rum och så fort han såg mig fick jag världens smile och så skrattade han!
Vilket underbart ljud så här tidigt på morgonen!

Strax blir det frukost, gröt o rostadmacka till Theodor och bara en rostad macka  till mig. Har så svårt att äta så tidigt på morgonen men känner att något måste i magen denna morgon.
Efter lämning på dagis så åker jag till mamma & pappa o stannar där ett par timmar. Pappa ska byta olja och oljefilter på bilen. Så vart det fixat =) Tack pappa!

Den 17onde december så har Jonas och jag min årsdag o Jonas har fixat barnvakt till Theodor mellan den 16 & 17 december.. Mamma kunde inte passa Theodor den 17onde så vi får fira vår dag den 16onde i stället.. Men vad gör det?
Så på onsdag blir det myspys med middag ute och bio i HBG antar jag att det blir.  Börjar bli svårare att fixa barnvakt nu förtiden men det funkar när det behövs iallfall.
Jag är inte rädd för att lämna bort theodor en natt lite då o då..Han e så stor nu att det går hur bra som helst att lämna honom till mamma & pappa. Han träffar dom så ofta att han inte blir rädd där hemma.

Nu börjar theodor bli otålig o ska pilla på allt så nu ska jag fixa till frukosten o sen ska jag klä på lilleman.. Ja o även mej själv.. Behöver kanske inte skrämma dom på dagis med mjukis kläder o ett hår som står åt alla håll o kanter?

Ikväll blir det kvällsfika hos Sofie, Lerrie och Amelia! Trevligt!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Petra

Jag hade också bytat ut dne riktiga granen om mitt barn uppvisat allergi, men jag tycker det är bra att ni testar med en riktig. :) Annars vet man ju inte om barnen är allergiska eller ej om man inte vågar testa.

Absolut hör jag av mig när jag blivit kry igen. :)



Jag och Benny ska också fira vår dag den 16:e. :) Vem vet... vi kanske stöter på varandra i HBg. :P Jag vet dock inte riktigt vad vi ska hitta på... Några ideér??

2009-12-10 @ 15:08:36
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0