deppig..

Bläh vaknar imorse o fick syn på att vi hade fått hem telefon/tv och bredbands räkningen!
*Suck* detta blir inte roligt.
Och mkt riktigt, den var inte rolig att öppna.. Hur sjutton ska detta gå just denna månaden?
Känns som om  vi får skita i nyår och min födelsedag.  Denna månaden blir jobbig i löningsmässigt eftersom jonas varit ledig så mkt och stått mellan två jobb.
Tur att julklapparna är fixade iallafall!

Ännu mer deppig är jag när jag inser att det e Idolfinal i kväll o jag sitter ensam hemma och tittar på det.. Jonas jobbar kvällen o jag har inget sällskap. Jo theodor men förhoppingsvis så nannar han ju då.
Aja, jag överlever väl.

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Linda

Tack så mkt :) Känns skönt att veta att folk bryr sig men det blir inte bättre här så jag tror att något snart är på gång, eller det är vad de flesta har lurat i mig iaf :D

2009-12-11 @ 14:42:10
URL: http://liindatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0