Utmaning!

Utmaning!

OM DIG:

1. Hur mycket är klockan just nu? 18.33
2. Namn? Monica
3. Vart bor du? Landskrona
4. Hur många barn vill du ha? Högst 4
5. Vill du gifta dig? Japp
6. Har du ätit sushi? Nej skulle aldrig få för mig o käka rå fisk heller!
7. Favoritglass? Gammeldags vanilj eller after eight glassen på väla =)
8. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? 1 sort
9.
Humör? Olika =)

FYRA GREJOR:

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nope
2. Har du en hund? Nej.
3. Sover du helst själv eller med någon? Med Jonas i vår dubbelsäng =)
4. Tror du på spöken? Njae ( lite )

SKULLE:

1. Skulle du vilja vara längre? Nej det e perfekt
2. Skulle du vilja väga mer? Nää  absolut inte
3. Skulle du vilja ha sex nu? nopp..

KAN:

1. Kan du röra på öronen? Neej
2. Kan du slicka dig på näsan? Nope
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Vet faktiskt inte
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Ja!
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Ja på natten!
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Ja
7. Kan dina vänner lita på dig? Klart dom kan =)
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Ja o någongång tror jag att jag lär göra det när jag e färdig me barnen:D
9. Kan du suga? Inga kommentarer ;)
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Njaaaaaaaa knappast

HAR:

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja.
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? De minns jag ej
3. Har du någonsin haft sex med någon? Nej, jag blev gravid ändå ;-)
4. Har dina föräldrar ljugit för dig? Japp!
5. Har du varit full den här månaden? Nej, pregnat lady!
6. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nej!
7. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej
8. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja! men inte idag... inte på ett par år..
9. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Ja
10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej¨
11. Har du blivit påkommen när du har haft sex? Nej jag e ju oskuld fortfarande?!
12.
Har du haft sex med mer än tre personer? på en o samma gång? nej!!
13. Har du ljugit på någon fråga än då? Nej!


Jag utmanar: de som vill.

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Angelica

Söt blogg ;) vad heter typsnitten du använder i inläggen? ;P

2009-08-09 @ 18:57:46
URL: http://aaaangelicas.blogg.se/
Postat av: Daniel

Du verkar va en ordentlig Monica! :))

2009-08-11 @ 10:32:13
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0