Ojsan

Jag har helt enkelt glömt bort att skriva på ett tag! ber så hemskt mkt om ursäkt.. Har haft så mycket annat att tänka på denna veckan med inskolning på dagis och sådant.
Sen igår så verkade som om Theodor var förkyld o idag har det blivit värre. På förmiddagen mådde han hur bra som helst men sen efter 12 ca så hade han 39 i feber o helt allmänt dålig =( Stackars liten!
Han har sovit i snart 2 timmar men e på G att vakna nu iallfall.. Så det blir en lugn dag o kväll.. jonas jobbar sin 8onde dag idag så vi e helt ensamna hemma..


Var en sötis och kommentera:
Postat av: Åsa

Casper har också blivet förskyld. Väntar bara på febern,för det har alla andra fått på skolan:(

krama mosters älskling från oss

2009-08-30 @ 17:02:48
URL: http://matsochcasperforever.blogg.se/
Postat av: Nicole & Melvin

Du kan nog räkna med att han är sjuk en del nu när han börjat på dagis. Är alltid så eftersom det är så mycket bakterier där som han inte är van vid. Men det blir bättre som tur är. Hoppas allt är bra med er annars! Kram

2009-08-30 @ 17:08:13
URL: http://nikkilife.blogg.se/
Postat av: Malin

Spännande med inskolning, hur har det gått? :) Vår börjar imorgon! Hihi. Det jobbiga är alla baciller, Filip kommer säkert åka på både det ena och andra, precis som alla andra barn. Blä! Allt är fint med oss, själva då förutom Theos förkylning? Hur är det med bebismagen? :D

Jo klart du kan få! Denna veckan vet jag inte när eller om vi hinner, vi har lite fullt upp med både inskolning och rätt mycket andra ärenden. Men jag snackar nog med henne imorgon och kan sen höra av mig :) trevlig söndag & krya på dig Theo! Kram.

2009-08-30 @ 18:15:10
URL: http://familjennordin.webblogg.se/
Postat av: Malin

Spännande med inskolning, hur har det gått? :) Vår börjar imorgon! Hihi. Det jobbiga är alla baciller, Filip kommer säkert åka på både det ena och andra, precis som alla andra barn. Blä! Allt är fint med oss, själva då förutom Theos förkylning? Hur är det med bebismagen? :D

Jo klart du kan få! Denna veckan vet jag inte när eller om vi hinner, vi har lite fullt upp med både inskolning och rätt mycket andra ärenden. Men jag snackar nog med henne imorgon och kan sen höra av mig :) trevlig söndag & krya på dig Theo! Kram.

2009-08-30 @ 18:15:22
URL: http://familjennordin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0