Me&and I Party

Detta partyt ska jag ha den 25 september.. Barnkläder o även kläder som ska matcha till mamman. Mkt fina kläder till kanske "lite" dyrare pris.. Men helt värt pengarna.
Naturligtvis så är det inte köptvång =)

Så är det någon som vill komma? hihi..

Blir en liten fika under tiden som kläderna visas!
Barn är välkommna att komma med!

Vet ju inte hur många som läser bloggen som har barn, men hör av er om jag känner er o ni är intresserade..


Obs, kläderna på webb butiken är inte samma kläder som på klädespartyt!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: linda

har snackat mä jimmy å troligen kommer vi sova hos mina föräldrar den naten..men det var klockan 18,00 va? e det ok om han följer med eller jag måste dumpa han?

kram

2009-08-20 @ 23:06:36
URL: http://nathaliesmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0